Як застрахуватися від шахрайства з вашою...
Шахраї були в усі часи. З появою і розвитком інформаційних технологій почали розвиватися і щодня з'являються все нові витончені схеми обману. Найцікавіша цільова аудиторія для шахраїв — банківські клієнти.
Коломи́я — місто обласного підпорядкування, адміністративний центр Коломийського району Івано-Франківської області, резиденція Коломийської районної ради. Розміщене на річці Прут, у південно-східній частині області, за 65 км від Івано-Франківська. Вузол залізничних та автомобільних шляхів. Населення — 61 тис. жителів. Коломия відома з середини XIII століття як центр видобутку солі; зазнала значних руйнувань під час турецько-татарських нападів у XVI—XVII... Показати більше століттях. У другій половині XVII — на початку XVIII століття в околицях міста діяли загони опришків. Від середини XIX століття місто пережило підйом культурно-національного розвитку. За часів Першої світової війни — у зоні бойових дій. Від другої половини вересня 1939 року — у складі УРСР; райцентр — від 1940 року. Від 1991 року — у незалежній Україні; значний економічний, освітній і культурний осередок Покуття і заходу держави.
Шахраї були в усі часи. З появою і розвитком інформаційних технологій почали розвиватися і щодня з'являються все нові витончені схеми обману. Найцікавіша цільова аудиторія для шахраїв — банківські клієнти.
Дуже часто жителі Дніпра та Дніпропетровської області стають жертвами аферистів, які різноманітними способами намагаються отримати інформацію про кошти. Найбільш розповсюдженими є такі види шахрайства: телефонне шахрайство; інтернет-шахрайство ; шахрайство з банківськими картками.
Реєстрація в сервісі Call Insider безкоштовна. Створення облікового запису дає вам ряд переваг:
Коментарі ми змінюємо та видаляємо з наступних причин:
Кожен користувач має можливість будь-коли коментар негайно дезактивувати до моменту, доки його розглянуть модератори. Просто натисніть кнопку Видалити в меню, яке з’являється біля кожного коментаря. Потім користувача переспрямовують на коротку форму, де він може описати модераторам, чому саме вважає коментар шкідливим. Обробка цього запиту зазвичай триває близько тижня. Потім користувач отримає повідомлення про те, яке рішення прийняли модератори стосовного цього коментаря.
Який досвід Ви маєте з цим номером?