Трохи нав'язливий сервіс
+380 50 352 6785
Інтернет магазин
Який досвід Ви маєте з цим номером?
Рекомендовані статті
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ ЗАПУСТИВ ІНФОРМАЦІЙНУ...
Національний банк України спільно з Департаментом кіберполіції НПУ, запустив Всеукраїнську інформаційну кампанію з протидії картковому шахрайству. Кампанія має назву #ШахрайГудбай і має на меті убезпечити українців від потрапляння в руки шахраїв.
У Черкасах телефонні шахраї заробляють десятки...
Набирає обертів у Черкасах і телефонне шахрайство. Правопорушники вигадують усе нові схеми. Хоча здебільшого діють за відпрацьованими. Тими, що краще впливають на психіку. У такий спосіб зловмисними збагачуються на десятки тисяч гривень. Про телефонні афери детальніше – Ірина Малюкова.
Може Вас зацікавити
Які переваги реєстрації на Call Insider
Реєстрація в сервісі Call Insider безкоштовна. Створення облікового запису дає вам ряд переваг:
- Менше реклами.
- Огляд власних оцінок, які можна редагувати та видаляти.
- Можливість налаштування сповіщень, коли хтось відповідає на ваш коментар.
- При додаванні коментаря немає необхідності заповнювати reCaptch (захист від СПАМ-ботів).
- Можливість додавати більше коментарів на день.
- Простіше повідомляти про неприйнятні коментарі.
Мій коментар з форуму зник або був змінений, чому?
Коментарі ми змінюємо та видаляємо з наступних причин:
- Ми отримали інформацію, що даний коментар містить елементи порушення законодавства, ці дії можуть розглядатися на підставі загальної інформованості.
- Ми отримаємо інформацію, що даний коментар містить особисті дані відповідно до Закону про захист особистих даних (GDPR).
- Ми отримали інформацію, що даний коментар є вульгарним або принизливим.
- Ми отримаємо запит на видалення коментаря від поліції.
- Ми отримаємо рішення суду про видалення коментаря.
Як я можу повідомити про коментар з недоліками?
Кожен користувач має можливість будь-коли коментар негайно дезактивувати до моменту, доки його розглянуть модератори. Просто натисніть кнопку Видалити в меню, яке з’являється біля кожного коментаря. Потім користувача переспрямовують на коротку форму, де він може описати модераторам, чому саме вважає коментар шкідливим. Обробка цього запиту зазвичай триває близько тижня. Потім користувач отримає повідомлення про те, яке рішення прийняли модератори стосовного цього коментаря.
Коментарі