Шановні (на, ний) анонім, чому негативний, злий коментар? Який Ваш вік, що стільки страхів? Можливо Заявник всього боїться, всіх підозрює - бо не має гарного досвіду. Які особисто були Ваші наміри? Чому вам мають вірити? Не виливайте бруд на людей, не принижуйте і не звинувачуйте безпідставно. Про який договір йдеться? Проект, чернетка, типовий договір? Вам відмовили, не змогли догодити? Слідкуйте за собою! Здобувайте чесний, адекватний досвід у своїй роботі! Порада Заявнику - ОБОВ’ЯЗКОВО!!! Приходьте і підписуйте договори разом з юристами чи адвокатами. Пропонуйте свої умови і свій договір. Не витрачайте дорогоцінний час і не відбирайте його у інших. З найкращими побажаннями - для всіх!
+380 66 327 2716
Натисніть кнопку нижче, щоб перейти до форми для створення перевіреного профілю (присвоєння власника номеру телефону).
Який досвід Ви маєте з цим номером?
Будьте очень внимательны с этой женщиной.
Она работает риелтором и предлагает подписать максимально не честный договор, на котором вы можете просто потерять свои деньги и без лишних разговоров остаться без съёмного жилья.
Заключить адекватный договор отказывается и начинает вешать лапшу на уши.
Будьте очень бдительны.
Рекомендовані статті
Телефонне шахрайство (Соціальна інженерія)
Телефонне шахрайство – це найпоширеніший вид шахрайства. І дуже часто від нього страждають люди поважного віку. Зловмисник входить в довіру до клієнта банку та домагається, щоб потенційна жертва переказала йому гроші або передала дані своєї картки. Сценаріїв такого шахрайства є десятки. Приводимо найпопулярніші...
Клієнти ПУМБ зможуть оформити страховку від...
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) з 3 квітня пропонує своїм клієнтам послугу "Захист від шахраїв"*. Страховка охоплює найпоширеніші види шахрайства з картковими рахунками та поширюється на всіх власників дебетової картки "всеКАРТА".
Може Вас зацікавити
Мій коментар з форуму зник або був змінений, чому?
Коментарі ми змінюємо та видаляємо з наступних причин:
- Ми отримали інформацію, що даний коментар містить елементи порушення законодавства, ці дії можуть розглядатися на підставі загальної інформованості.
- Ми отримаємо інформацію, що даний коментар містить особисті дані відповідно до Закону про захист особистих даних (GDPR).
- Ми отримали інформацію, що даний коментар є вульгарним або принизливим.
- Ми отримаємо запит на видалення коментаря від поліції.
- Ми отримаємо рішення суду про видалення коментаря.
Як я можу повідомити про коментар з недоліками?
Кожен користувач має можливість будь-коли коментар негайно дезактивувати до моменту, доки його розглянуть модератори. Просто натисніть кнопку Видалити в меню, яке з’являється біля кожного коментаря. Потім користувача переспрямовують на коротку форму, де він може описати модераторам, чому саме вважає коментар шкідливим. Обробка цього запиту зазвичай триває близько тижня. Потім користувач отримає повідомлення про те, яке рішення прийняли модератори стосовного цього коментаря.
Коментар видалено, але він ще відображається в результатах пошуку. Чому?
Google та інші пошукові системи (Bing, Яндекс, …) мають власну пам’ять, тому вони не відображають уривок зі сторінки, який завжди на 100% відповідав би реальності. Пошукова система потребує певний час, щоб переіндексувати контент сайту та відобразити відповідний фрагмент сторінки. Зазвичай йдеться про тижні, і у виняткових випадках це може зайняти місяці.
Коментарі