Шахраї!!!! Номер взяли з оголошення OLX
+380 66 409 9660
Натисніть кнопку нижче, щоб перейти до форми для створення перевіреного профілю (присвоєння власника номеру телефону).
Який досвід Ви маєте з цим номером?
Разводилы. Типо служба ПриватБанка или монобанк. Позвонили после того как дал объявление на олх Осторожно кидалы.
Небезпечний!
Типу служба Приватбанку.
Дзвінок після активації об'яви на ОЛХ.
Рекомендовані статті
Шахрайство “Вам дзвонять з служби безпеки...
Більшає кількість повідомлень про телефонне шахрайство по типу “Вам дзвонять з служби безпеки банку”, коли невідомі хочуть отримати дані банківських карток з ясною ціллю – заволодіти грошима, які там є.
Основні види шахрайств та способи їх уникнення
Сьогодні ми спробуємо відповісти на всі ці питання на прикладі деяких типових і нетипових афер, тим самим сподіваючись уберегти багатьох від стресів та розпачу, пов’язаних з цим неприємним явищем. Ми не будемо розповідати про «Еліта-центри», «МММ», а лише про злодіяння, які можуть наздогнати кожного...
Може Вас зацікавити
Як давно вже працює ця послуга і для кого вона призначається?
Послуга виникла в 2011 році в Чеської республіці. Це веб-форум, де можуть користувачі обмінюватися досвідом з номерами телефонів, як з обтяжливими (зокрема телемаркетинг, опитування), так з корисними (наприклад, кур’єри, установи). Послуга призначена для всіх людей, які хочуть з’ясувати, кому належить певний номер телефону 0664099660, і чи бажано прийняти дзвінок з цього номера.
Що можуть користувачі дізнатися про номер, з якого їм телефонують?
Користувачі можуть дізнатися про оцінки для номера телефону 0664099660 від інших людей, інтерес до номера телефону за останній рік та, якщо можливо, місцезнаходження номера телефону (для стаціонарних телефонів).
Як ми вимірюємо трафік на номері телефону?
Йдеться про кількість відвідувань сторінки. Доступ з одного пристрою зараховується лише раз на день. Ми намагаємось забезпечити, щоб на відвідуваність не впливав доступ пошукових систем, тому це має бути лише кількість переглядів сторінки реальними відвідувачами.
Коментарі (3)