"Беруть номери із загальнодоступної бази номерів підприємців і просять допомогу на лікування дітей. Не перший випадок, подібні дзвінки з різних номерів надходять по два рази на тиждень та мають один і той же характер надання інформації (імя дитини, діагноз, сума необхідна на лікування). Раніше "представники" організації називали просто свої імена зараз імена та прізвища (мабуть так надання інформації виглядає більш правдиво). Інколи розмовляють доброзичливо а інколи не отримуючи бажаної згоди на допомогу хамлять і кидають трубку. Використовувати жалість людей до хворих діток у своїх шахрайських інтересах це підлість та паскудство! Будьте уважні та блокуйте шахраїв! Надавайте допомогу звертаючись тільки в перевірені благодійні фонди!" - продублюю сюди один з відгуків з сайту https://www.telefonnyjdovidnyk.com.ua, аби максімалаьно поширити інформацію і попередити інших
+380 67 047 7236
Натисніть кнопку нижче, щоб перейти до форми для створення перевіреного профілю (присвоєння власника номеру телефону).
Який досвід Ви маєте з цим номером?
Рекомендовані статті
Шахрай представився банкіром та ошукав мешканця...
В поліцію звернувся 72-річний житель Конотопського району та повідомив, що з його картки зникли 70 000 гривень. Сталось це після спілкування телефоном з людиною, яка представилась працівником банку.
Як діяти українцям, коли телефонують шахраї
Телефонне платіжне шахрайство є одним з найпоширеніших видів шахрайства, яке може стати причиною втрати грошей та конфіденційних даних. Шахраї можуть телефонувати від імені працівників банків, мобільних операторів державних установ, щоб ошукати громадян.
Може Вас зацікавити
Мій коментар з форуму зник або був змінений, чому?
Коментарі ми змінюємо та видаляємо з наступних причин:
- Ми отримали інформацію, що даний коментар містить елементи порушення законодавства, ці дії можуть розглядатися на підставі загальної інформованості.
- Ми отримаємо інформацію, що даний коментар містить особисті дані відповідно до Закону про захист особистих даних (GDPR).
- Ми отримали інформацію, що даний коментар є вульгарним або принизливим.
- Ми отримаємо запит на видалення коментаря від поліції.
- Ми отримаємо рішення суду про видалення коментаря.
Як я можу повідомити про коментар з недоліками?
Кожен користувач має можливість будь-коли коментар негайно дезактивувати до моменту, доки його розглянуть модератори. Просто натисніть кнопку Видалити в меню, яке з’являється біля кожного коментаря. Потім користувача переспрямовують на коротку форму, де він може описати модераторам, чому саме вважає коментар шкідливим. Обробка цього запиту зазвичай триває близько тижня. Потім користувач отримає повідомлення про те, яке рішення прийняли модератори стосовного цього коментаря.
Коментар видалено, але він ще відображається в результатах пошуку. Чому?
Google та інші пошукові системи (Bing, Яндекс, …) мають власну пам’ять, тому вони не відображають уривок зі сторінки, який завжди на 100% відповідав би реальності. Пошукова система потребує певний час, щоб переіндексувати контент сайту та відобразити відповідний фрагмент сторінки. Зазвичай йдеться про тижні, і у виняткових випадках це може зайняти місяці.
Коментарі