Остерігайтесь телефонних шахраїв!
Телефонне шахрайство залишається в топі найпоширеніших схем аферистів. «Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»…
Натисніть кнопку нижче, щоб перейти до форми для створення перевіреного профілю (присвоєння власника номеру телефону).
Телефонне шахрайство залишається в топі найпоширеніших схем аферистів. «Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»…
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних громадян. Про це повідомила Кіберполіція.
Коментарі ми змінюємо та видаляємо з наступних причин:
Кожен користувач має можливість будь-коли коментар негайно дезактивувати до моменту, доки його розглянуть модератори. Просто натисніть кнопку Видалити в меню, яке з’являється біля кожного коментаря. Потім користувача переспрямовують на коротку форму, де він може описати модераторам, чому саме вважає коментар шкідливим. Обробка цього запиту зазвичай триває близько тижня. Потім користувач отримає повідомлення про те, яке рішення прийняли модератори стосовного цього коментаря.
Google та інші пошукові системи (Bing, Яндекс, …) мають власну пам’ять, тому вони не відображають уривок зі сторінки, який завжди на 100% відповідав би реальності. Пошукова система потребує певний час, щоб переіндексувати контент сайту та відобразити відповідний фрагмент сторінки. Зазвичай йдеться про тижні, і у виняткових випадках це може зайняти місяці.
Який досвід Ви маєте з цим номером?