Шахрайство
+380 73 238 4365
Натисніть кнопку нижче, щоб перейти до форми для створення перевіреного профілю (присвоєння власника номеру телефону).
Який досвід Ви маєте з цим номером?
Рекомендовані статті
«Карту заблоковано», «підозріла транзакція»:...
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних громадян. Про це повідомила Кіберполіція.
Як застрахуватися від шахрайства з вашою...
Шахраї були в усі часи. З появою і розвитком інформаційних технологій почали розвиватися і щодня з'являються все нові витончені схеми обману. Найцікавіша цільова аудиторія для шахраїв — банківські клієнти.
Може Вас зацікавити
Які переваги реєстрації на Call Insider
Реєстрація в сервісі Call Insider безкоштовна. Створення облікового запису дає вам ряд переваг:
- Менше реклами.
- Огляд власних оцінок, які можна редагувати та видаляти.
- Можливість налаштування сповіщень, коли хтось відповідає на ваш коментар.
- При додаванні коментаря немає необхідності заповнювати reCaptch (захист від СПАМ-ботів).
- Можливість додавати більше коментарів на день.
- Простіше повідомляти про неприйнятні коментарі.
Мій коментар з форуму зник або був змінений, чому?
Коментарі ми змінюємо та видаляємо з наступних причин:
- Ми отримали інформацію, що даний коментар містить елементи порушення законодавства, ці дії можуть розглядатися на підставі загальної інформованості.
- Ми отримаємо інформацію, що даний коментар містить особисті дані відповідно до Закону про захист особистих даних (GDPR).
- Ми отримали інформацію, що даний коментар є вульгарним або принизливим.
- Ми отримаємо запит на видалення коментаря від поліції.
- Ми отримаємо рішення суду про видалення коментаря.
Як я можу повідомити про коментар з недоліками?
Кожен користувач має можливість будь-коли коментар негайно дезактивувати до моменту, доки його розглянуть модератори. Просто натисніть кнопку Видалити в меню, яке з’являється біля кожного коментаря. Потім користувача переспрямовують на коротку форму, де він може описати модераторам, чому саме вважає коментар шкідливим. Обробка цього запиту зазвичай триває близько тижня. Потім користувач отримає повідомлення про те, яке рішення прийняли модератори стосовного цього коментаря.
Коментарі