• Позитивне (4×)
  • Негативні (0×)
Натисніть кнопку нижче, щоб перейти до форми для створення перевіреного профілю (присвоєння власника номеру телефону).

Створенням перевіреного профілю Ви маєте можливість однозначно ідентифікувати власника номера телефону та додати про нього більше інформації.

Створити перевірений профіль

Який досвід Ви маєте з цим номером?

Коментарі (4)

14 листопада 2023 р.

Считаю, что пользуясь услугами крупной компании можно рассчитывать получить качество услуг, намного лучше, чем в небольшой компании, где может быть не хватает средств для содержания автопарка, его технического обслуживания, на медосмотр персонала, а эти все пункты немаловажны, если ты собираешься совершить переезд большой длительности.

14 листопада 2023 р.

Скільки разів подорожувала,але саме цей перевізник найкращий.Навіть якщо є деякі питання до автобусів,то екіпаж компенсує це.Ввічливість,охайність і привітність.Все розкажуть,підкажуть і допоможуть. А їхні обіди взагалі окрема любов

8 листопада 2023 р.

Добрый день. Я очень благодарна вам за вашу работу. Вы прекрасный коллектив который делает людей счастливыми. С благодарностью к ВАМ.Мне было больше удовольствия познакомиться с вами. Пусть БОГ даст вам своё благословение.

1 листопада 2023 р.

Спосибо большое возмем на заметку отправляла с этими ребятами посылку очень ответственные рябята дай бог вам всем здоровичка и терпения

Рекомендовані статті

Як не стати жертвою телефонних шахраїв. Пояснюють...

9 квітня 2021 р.suspilne.media

Спеціаліст із кібербезпеки, керівник проєкту “Брон” Олександр Ткачук та спеціаліст із безпеки компанії "Київстар" Юрій Прокопенко розповіли в ефірі Українського радіо, хто такі телефонні шахраї, які сценарії їх роботи є найпоширенішими та як від них захиститися.

Обережно! Телефонне шахрайство

15 червня 2021 р.kh.tax.gov.ua

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що мають місце випадки вимагання невідомими особами грошових коштів від суб’єктів підприємницької діяльності.

Може Вас зацікавити

Як давно вже працює ця послуга і для кого вона призначається?

Що можуть користувачі дізнатися про номер, з якого їм телефонують?

Як ми вимірюємо трафік на номері телефону?